2014. május 27., kedd

Üdvözlet az alvilágból!


  Üdvözlök minden kedves látogatót és (remélhetőleg) pár jövendőbeli olvasót!
  Az írói álnevem Fabyen Cook. Még ilyen formában nem igen lehetek ismerős a népes blogger táborának, de elég, ha annyit mondok, hogy én viszonylag sokatok munkásságát ismerem és nyomon követem egy bizonyos ideje. Nekem is rengeteg elkezdett, még kiforratlan történetem futott már ennél a szolgáltatónál és mindig hatalmas örömmel töltött el, mikor leírtátok a véleményeteket az adott írásomhoz!
  Leginkább kalandregényeket és krimiket olvashattatok tőlem és azok is elég kezdetlegesnek bizonyultak, legalábbis ilyen távlatból nézve nekem annak tűnnek. E néhány év alatt fejlődtem és úgy érzem, folyamatosan fejlődöm. Igyekszem egyre többet kihozni magamból és a lehető legtökéletesebb illúziókat kelteni. A legfőbb célom a fantáziavilágomba szippantani az olvasót és teljesen lebilincselni a fejezetekkel, mert úgy vélem, hogy másképpen nem érem el a kellő hatást.
  A mostani regényem eddig a személyes kedvenceim közé lopta be magát, ha azt nézzük relatíve gyorsan. Úgy érzem, - ha elolvastad az ismertetőt megértheted – ezzel egy kis egyediséget csempészek a blogspoton írogatott történetek közé. A regény műfaját tekintve talán a krimi és fantasy világába lehetne sorolni, hiszen megjelenik benne a démonológia, habár egyik karakterem sem természetfeletti lény, csupán a képzeletekben jelennek meg Lucifer és barátai.
  Legfőképpen Vavyan Fable és Stephen King inspirálnak az írásban, holott mindketten teljesen más műfajt képviselnek, mégis mindkét író közel áll a szívemhez, s pontosan ez állhat a mögött, hogy a keresztnevemet Fable, My Fair Lord című regényének a főhősnőjétől kölcsönöztem.
  Egy kicsit bővebben annyit árulnék el a sztoriról, hogy az őrület, a szenvedély, kíváncsiság és a horrorisztikus, kicsit misztikus jelenségek ugyanúgy helyet kaptak, ahogy a bűnözés és a szerelem is. Ha kíváncsi vagy, mindenképp iratkozz fel olvasónak és olvasd el a hamarosan érkező rövid prológust!
Ezer köszönet, hogy végigolvastad; Fabyen Cook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése